Een greep uit onze dienstverlening

Business Model Brainstorm

image539

Elk bedrijf zou eigenlijk jaarlijks zo'n business model brainstorm moeten doen. Klopt hetgeen wat je doet nog met de ontwikkelingen in de markt en bij je klanten? Is er iets wat je anders, meer of minder moet gaan doen? Dit kan gewoon op kantoor met een kop koffie tot ergens op een inspirerende locatie. In een 1op1 sessie of met je team. Altijd met vooronderzoek om voor jou in korte tijd het hoogste resultaat te kunnen behalen.

Workshop Why How

image540

De visie die we hierboven noemen moet helder zijn. Begrepen en ervaren worden door medewerkers en klanten. Simon Sinek praat over de why en how. Wij noemen het graag het hart van de organisatie en hetgeen je uniek maakt. Iets wat je altijd met je team moet doen. Vaak splitsen we het op in twee workshop ochtenden. Desgewenst kan er vanuit de workshop ook content gemaakt worden voor website of brochure materiaal.

Individuele Coaching

image541

Om het volle medewerkers potentieel te kunnen benutten moet ieder in hun kracht staan. Dit geld uiteraard ten aanzien van de rol die ze vervullen en bijbehorende competenties en ambities. Maar er kunnen ook andere zaken spelen die van invloed zijn op het werkplezier en de effectiviteit. Altijd is de aanpak afgestemd op het individu en ons streven is om in een minimaal aantal sessies een verschil te kunnen maken.

Klant Segmentatie

image542

 Veel organisaties zijn zich niet bewust van hun diverse klantgroepen. Het een en ander is vaak gegroeid over de tijd. Ze hebben een klantenlijst en het doel is veelal om die te vergroten. Wij dagen organisaties uit om vanuit klantsegmenten en klantsuccessen te denken. Soms betekend dit dat je op termijn afscheid wilt nemen van klanten omdat ze na onderzoek verlies gevend bleken te zijn. Meestal betekend het echter dat je enkele pareltjes ontdek waar je je bewust van wordt en je strategie op kan afstemmen. 

Content Creatie

image543

 Een aanpak waarin je vanuit een sterke visie werkt, waarbij medewerkers in hun kracht staan en je begrijpt welke klantsegmenten het beste bij je passen vraagt om specifieke content. Wellicht heb je al mensen in je organisatie die goed kunnen schrijven en kennis kunnen delen in blogs of klant cases kunnen uitwerken. Wij helpen graag waar nodig. Dit kan zijn met het redigeren en herschrijven van aangeleverde content. Maar we schrijven ook graag voor je want we weten hoe belangrijk goede content voor je is. 

Kennisdeling Events

image544

Je hebt een medewerker focus en een klant focus. Beide groepen zijn tevreden. Dan is het aanhaken bij kennisdelings bijeenkomsten of het organiseren van je eigen events de volgende logische stap om in contact te komen met nieuwe klanten. We kunnen je helpen met het opzetten van je eigen concept, uitwerken, invulling aan geven, voorzitten of modereren. Samen met je team of zelfstandig. Aan jou de keuze. Je doet de juiste dingen en je deur staat open. Nu is het zaak om traffic te genereren!